thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

SUCCES!

Kategori: En vardag

Jag har lyckats fixa naglarna! JAAAAA *spricker av stolthet*.
Okej, det är ju inte "perfekt", men det ser fan bra ut.
Jag är nöjd.

Slänger upp bild senare!

FYFAN vad jag är bra!
och ännu ett jobb har jag hittat att söka med.
DET FLYYYTER.

och jag tänker inte vänta på att något dåligt ska hända. Är inte den personen längre! Jag njuter av varje sekund som det går bra. VARJE SEKUND. Händer det något dåligt, då tar vi den smällen då.

WUHU! Nu tar de väl säkert till ikväll innan allt torkat helt. Gör mig inget :)

Det snöar som fan också, men inte ens det får mig på sämre humör!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja visa bild, och vad duktig du blivit på att blogga :D

    2011-02-10 | 18:12:19
  • becca säger:

    ja, jag försöker nu när jag har extra mycket tid över ;)

    2011-02-10 | 18:43:20
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: