thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tapetsering - check!

Kategori: En vardag

Givande dag idag med måste jag säga. Inte för jag gjorde något speciellt mer än pillade naveln fram tills far min kom hem. Men ändå!
Vi for direkt hem till syster för tapetsering. Och jag säger bara: Vilken jävla tapet jag gick med på.
Man måste verkligen vara två på den. Och självklart var den svart med blommor. OCH SJÄLVKLART for naglarna in och gör småmärken..

Syster: vad är det där vita?
Jag: DET ÄR POLLEN!
Pappa: vad har du gjort?
Syster: hur kom dom dit?
JAG: DET ÄR POLLEN. Okej?!
-Syster asgarvar-
Jag: jaja, jag får väl bättra då..

Så nästa gång åker svart färg fram för lite finlir. Det bästa med mörka tapeter - man kan fuska lite.

Bilder får ni en annan dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: