thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Uttråkning till max

Kategori: En vardag

Sitter just nu och väntar på att min far ska komma hem från jobb. Ser smått på tv, lyssnar på potatisen som kokar och ska väl börja steka och dona snart.
Ungefär så givande är min dag idag. Men så blir det när man är arbetslös och alla andra jobbar eller är i skolan. Sitter visserligen även och övervakar min mail och arbetsförmedlingens hemsida. Jag vill ha svar nuuu. Och även att det svaret ska vara "grattis".

Ge mig jobbet i skåne! Eller iallafall något utav dem :)

Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen. Precis samma möte som sist. Känns rätt bortkastat eftersom jag redan vet vad de kommer säga, och jag redan gjort det man ska göra. Men går jag inte, får jag heller inga pengar. Ska försöka få tag på min handläggare också, hoppas hon kanske har en lucka så jag får prata lite med henne. Det visade sig vara lite svårt att få tag på henne denna gång. Men det förstår jag ändå, hon har ju rätt många att hålla koll på.

Och jag bor fortfarande i min optimistbubbla!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: