thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jobbadax!

Kategori: En vardag

Godmorgon!
Jobbade igår och ska jobba idag! Börjar om 40 minuter, men har bara ca 5 minuter dit så det är inte super bråttom än iallafall. Ska dock köra en annan bil idag, som är längre än min, så ska ändå köra en kvart innan BARA FÖR ATT! Kommer köra som en gammal tant. Helt ärligt. Men då får jag göra det. För det kommer ta 10 minuter för mig att bara parkera! Jag är så van vid min lilla skruttbil, så måste tänka extremt mycket denna gång. Men men, vi får väl se hur det går!
Annars då? Allt bra? Jodå! Tror min pollenallergi har tagit steget längre nu. Om jag är ute för mycket så börjar mina halsmandlar att svullna upp och det känns som jag har två tennisbollar och ett rivjärn i halsen. Men skönt att det bara är det, och inte någon halsfluss! (Det är iallafall min slutsats..). Har inte tid att vara sjuk mer! Speciellt inte denna månaden eftersom jag redan varit sjuk.
Men ska fixa lite mer här hemma nu innan jobb. Hörs nog.. antagligen.. någon gång.
Ja, förr eller senare helt enkelt!

Pälsson says hi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: