thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n aiii, shot the dj

Kategori: En vardag

har städat och pyntat hela dagen idag. Käkade nyss kebab med vitsås.. mums! :)
satte upp granen med, den blev helnajs! Blå belysning & allt. vi har allt en disney gran iår, Silver & blått!
men vart är julkänslorna?

BAH sitter just nu och hickar.. IGEN.. för TREDJE gången idag. undrar nästan om jag var ute & röjde igår? ;P haha! snart ploppar väl ögonen ut eller nått. kanske får hjärtattak om jag fortsätter hicka såhär mycket :o MÅSTE BLI AV MED DEN!.. (hickan alltså! :P)

Ja, imorgon kommer den såkallade efterlängtade dagen. men julen kom för fort? Det finns inte äns snö ute, de är ju plusgrader! Jag får försöka längta, det kanske hjälper att väcka de sövda julkänslorna?

det är nästan roligare att ge paket än att få.. nästan ;)
iallafall iår! ska bli kul att se farsan & morsans miner när de får våra paket :D
ska faktist bli kul att se systers min med! :)

Scooter - the logical song
Scooter - Faster harder scooter
Scooter - aiii shot the dj
Scooter - Nessajy
Clubraiders - Move your hands up
Holly dolly - dolly song (Leva's Polka)
Patrik Isaksson - tillbaks till ruta ett
Panic! at the disco - i writh songs not tragedies
JustD - nu är de jul igen
Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: