thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n gory gory what a helluva way to die

Kategori: En vardag

hopp, nu har man skaffat ännu en blogg. har redan runt 3 stycken, 4 med den här. men matilda är envis och säger att jag bara SKA ha den här ;P

fattar inte riktigt hur allt funkar, men de går nog ändå! ^^

det är nu två dagar kvar till jul. Visst, jag är rätt nyfiken på vad jag får i julklapp, men det är inte så att jullängtan finns innom mig riktigt. julen kom för tidigt, thats it. så skulle det inte vart fel med lite snö heller. men läget är ju som det är.


"Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd
Hur kan man nånsin' va' beredd?


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt

Jag fick låna en ängel
För en stund"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: