thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n gotta penny?

Kategori: En vardag

Såg på film igår, "Black hawk down" & "band of brothers". därför drömde jag inatt att jag höll en egen kulspruta och sköt i somalia ;s (Black hawk down utspelar sig i somalia). men såäre.
Vill göra lumpen, men jag vet att jag inte kommer kunna. För jag kommer köra på mönstringen om mina knän inte blir bättre tills dess. och jag känner på mig att de inte kommer de :/
men man kan ju alltid testa på mönstringen och se vad man skulle passa som? Så länge de inte är marinen ;p pallar inte med sjön! ^^ & fallskärmsjägare kan jag inte bli pga. mina knän! ;o

idag är det nyår, Jippi? - not. :)
Hoppas på att 2007 ocj blir bra, om inte bättre! det är de fan värt.

179 dagar kvar^

Emil, cuteface <3 (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: