thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n steel meets steel

Kategori: En vardag

yes yes julafton blev heltklart lyckad! fick massor & jag gillar ALLT :D
En skjorta
Ett sverige svettband
En sverige tröja
En sverige truckerkeps (alla sverige saker fick jag av moster för jag håller för mycke på finland ;D)
Smink + läppglanset jag ville ha
Två linnen
en t-shirt
Underkläder
Nya kallingar
Dvd med karaoke + microfoner
Karaoke skivor
Krigsspel (Brothers in arms)
en skitsnygg väska
Godis & snacks
En hemmagjord asmysig halsduk
american socks
mysis strumpor
En penna & hängsmycke till blixtlås
Hängslen
en Brun munktröja
100 kr till mobilen

har säket glömt något nu, men .. ja de var helheten :D

men min digitalkamera är paj :( & givetsvi har garantin gått ut på den med.. så om farsan inte kan fixa den så måste jag köpa en ny :/ & jag som tänkte köpa mobil jag!

Kommentarer

  • EmiL =) säger:

    She's my cutiepie =D ;$

    2006-12-25 | 15:18:17

Kommentera inlägget här: