thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i won't let you make me down

Kategori: En vardag

Hopp, så nu har man klantat till sig som fan, som vanligt..
jag må vara klantig, men det är tamigfan inte bara mitt fel att saker händer
utom det där då, .. Förlåt Joel. :/

Jocke, ditt pucko. Tycker om dig älskling<3 =)

Idag var man på Hagebycentrum med familjen då. Hittade skitsnygga kallingar på dressman, men palla köpa några nu med min taskiga ekonomi ;P så fick morsan mig att köpa Cola Zero av någon anledning?
och så testade jag nya Pepsin också, den med Äpplesmak.. var väl ok i början. sen blev det bara besk smak ;P

Annars har de väl inte hänt så mycket på lovet, vart med madde & Jocke, vart på stan och så. Asgarvade åt en svensexa på Donken som var utklädd till påskkärring =)

Skulle fan va gött att ha ett ställe att gå till för att komma bort från allt.. ett ställe att gömma sig på.
Ett ställe att slippa alla andra..

Aja, men så äre. inte hänt så förskräckligt mycket mer. Så.. bye, antar jag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: