thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n how am i suppost to know that?

Kategori: En vardag

ush, jag gar skuldkänslor för att jag inte tränat något alls förra veckan :/
nog för jag ska ta det lugnt.. men har varit för upptagen av augustifesten & sånt att det inte blivit av. Och idag mådde jag inge vidare. Magen strejkade & huvudet värkte :/
men skuldkänslorna är fan värre ><
träning imorgon iaf. Trotts att jag hade behövdt dagens träning ><
vem vet, jag kanske inte pallar innebandyn alls? :/ mina knän hatar mig! så är de bara :P

Så börjar skolan om en vecka med då, -suck-.
Att dom orkar? att man själv orkar? - ehm, NEJ! aja.. upprop klockan 11..  jippi - inte! (:

Ska sova hos älsklingen från imorgon. myspys! :)    
snuttebebben<3 det är 5 månader på måndag! :D och då äre sylvia som spelar med ^^
(så ingen träning då heller?!). men iof, jag är inte där för att dö av utmattning eller för att spela match. Jag är bara där för att komma igång lite mer. Så jag kräver inte allt för mycket utav mig själv, bara att konditionen kommer upp mer till idrotten :) SKA HA MITT J'V'A VG/MVG TILLBAKA!

Men nu börjar jag bli lite yr i huvet.. så dags att sussa! :)
natti, bye! ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: