thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i'm up, i'm really up

Kategori: En vardag

Ställde klockan på 8 idag, men vaknade inte till förrän 8.45 sådär. tror jag sovit rätt gott i natt iaf!
Idag kommer älsklingen hit, han ska sova här i natt  =)

I helgen är det inget annat inplanerat. Inte mer än & städa (som jag sagt den senaste veckan att jag ska göra, men som aldrig blive av..).

Det var Friskis och svettis igår då. Var inte med allt för länge sen då allt helt plötsligt blev med knäna. Taskigt!
Men det spelade inte så stor roll, vad inte så där jätte kul iallafall! Men nu har man provat iallafall.
Blir ingen träning på måndag heller (har inte sprungit på himpa på skitlänge.. kanske dags att bege sig dit?) men inte på måndag inte. Ska fira min sista sommarlovsdag med älsklingen på fotbolllen :D Det är ju trottsallt 5 månader då ^^ (jaja, det låter ynkligt. men, whatta heck ;D)

nu ska jag gå ner och hkälpa morsan med frukost! ÄR hungrig som en.. varg? eller.. kanske get?
aja, hörs (:

--

Upptadering (en halvtimme senare eller nått ;P)

Roligaste som hände på träningen igår då :D

Jag: heter han Akon (aikon) eller A-kon?
Sara: HAHAHA.. A-kon?! HAHAHAHAH!!!! :D
Ida: HAHA.. becca.. du är fan seg! :D
Jag: VAAD!? :|
Sara: HAHA.. A-kon.. B-Kon.. BEIKON!!! HAHAHA! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: