thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n it's really love

Kategori: En vardag

Träningen gick faktist rätt bra igår! Körde BIPtest (vilket resultat vi inte ska gå in på ><)
men innebandyn sen gick bättre (: la av i tredje perioden pga knät inte ville mer. men klarade massa ändå :D
Sen sova hos älsklingen! Linus kom över, och jag vart totalmobbad >< dom var elaka as mot mig ;)

Känns som jag håller på att bli sjuk nu också :/ mår inge vidare alls!
får hoppas det blir bättre till imorgon, är ju träning då (: Friskis & Svettis i -någon- park ^^

Ska väl ta och bädda ner mig i sängen igen och dricka min avslagna Sprite. (Blä, jo.. men det duger!)
hade velat åka till älsklingen, men känns inge vidare att göra det när man inte mår så bra :/

aja.. hörs'la!                                                                                                         
Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: