thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n thats all folk's

Kategori: En vardag

Jaow. IFK sög getp'ng idag. 1 -1, snacka om TORSK PÅ TALLINN.. eller nått!

Men så är det 5 underbara månader idag med älsklingen med! :D
HURRA HURRA HURRA! .. eller nått :D

skolan i morgon. BLÄ. Palla om jag & mummel inte hamnar i samma klass efter allt skit vi fått lägga på rektorn? nej, jag tycker synd om honom.. och syndare blir det om dom satans idiot'erna inte gjort rätt igen ><
sen hem, så morsan kan skjudsa mig till rehab där jag ska vara en kvart, sen up ptill farmor så jag kan få skjuds hem igen. STRESS? nja, kanske inte.
men jag saknar min gullesnutte så enormt :/ och mitt järta kommer svida av att vi inte kommer ses lika ofta.. *lipa*
fatta då vad jag kommer sakna honom sen :/
ÄLSKAR DIG MIN JOAKIM KARLSSON, något så enormt<3

sov hos honom från igår till idag. myspys (: fastän han vart skitsne på mig för att jag vann över honom på Tecken5 ;P

aja.. ska väl få lite sömn nu. Är trött. Sliten. slappheten tar kol på mig, oooh vad jag lider ;)
* "tjockis" känns som om det var evigheter sen jag tränade!
* ska upp 8 imorgon (tvätta håret + vänja mig vid att gå upp tidigt.. GUSH!

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: