thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n that's not right

Kategori: En vardag

Träning idag. Kommer nog dö, men aja. då får jag det (:
Ska köra innebandy! sist laggade mitt knä, så får ta de lugnare den här gången.
Sen hem te älsklingen, ska sova där :D möösigt ^^

Ska snart ut och gå med morsan, ska ta en sväng. Hon skulle posta något och sen ska hon i på willys och köpa något ätbart åt mig till innan träningen! ^^

Jag känner på mig att jag kommer få mördarblickar av min sjukgymnast på tosdag. har inte riktigt tränat som jag ska under sommaren.. men jag har faktist tränat ett antal dagar! men som sagt, får väl gå på rehab i några månader till.. sen får han fan skicka mig till vidare utredning (ortopeden på sjukhuset).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: