thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n what kind of live is it?

Kategori: En vardag

Syster hittade som sagt knäskyddet, så blir träning idag. Har en rätt smockad dag idag.
 Min dag:
- Ska (troligtvis) ta en cykeltur nu på morgonen (eftersom jag tänkte storstäda rummet, men inte hittade någon trasa!)
* Klockan 13.00 ska jag vara på skolan för att möta Jocke.
* 14.00 ska vi vara hos tatueraren (14.00 - ca 16.00 eller så).
* 16.00 - 16.30, Äta för att kunna träna senare. (får väl fixa något snabbt?)
* 18.20 - 20.00 träning i skogen vid himpaminigolfen (om det inte regnar!)
jo, så blir det!

Hm, aja. Skulle behöva städa. kommer inte ha direkt tid till det någon annan dag. (utom imorgon eftermiddag då, men då lär jag inte ha ork kvar!)
Och på Fredag har jag träning, lördag ska jag troligtvis se på träningsmatchen (om jag får någon med mig!)

Jeje, nu ska jag ta mig en tur på cykeln (trotts att den lär vara dyngsur. Det värsta är att jag inte har någonstans att cykla? Finns inga roliga vägar ;s så kommer säkert inte bli av ;p





Jaow, nu är jocke nytatuerad & jag har käkat. Blev nudlar. Inte världens bästa mat innan träning, men bättre än inget alls.

är på rätt dåligt humör. Vet inte varför. Känns som att jag inte orkar nått, och ska bli sne närsomhellst. Orkar inte åka på träning idag egentligen, men det är lika bra eftersom jag inte varit där på ett tag. Lika bra att röra på dököttet! Ska fixa musiken på mp3:n så jag har det som sällskap när jag halvdör iaf ;P

imorgon är det skola igen. 8.10 -suck-. känns förjävligt att behöva gå upp så dags igen xD
men men, får se hur länge vi går i skolan. antagligen hela dagen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: