thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n whatta glory day

Kategori: En vardag

Första skoldagen idag då. Var väl ok. Nya klassen verkade ok, trotts att jag känner på mig att det kommer bli lite tjaffs.. "lite" xD men så blir det (:
testade nya brallor och vi fick NESTOR som mentor.. NESTOR!!.. -suck- (våran ultrasega estetlärare) men han är snäll iaf :D så det blir bra ändå!
Får skåpsnycklar till förvaring av verktyg, scheman och sånt på torsdag. Imorgon är men LEDIG :D SOOFT!
SOFT SOFT SOFT!
Sen var jag hos farmor en sväng för att sedan gå te rehab. Ska få nytt träningsschema att ha till idrotten! Så kan jag göra allt där så får jag det gjort iallafall :D så det blir bra bra! se hur länge knäna håller (;

Ja, så är det träning idag med. SKÖNT! har inte tränat på evigheter!
F13 (: även fast jag är trött som ett litet djur, men det ska inte få hindra mig! (Men jag tar det nog lite lugnt på intervallen så mina knän håller till fysen & innebandyn! det är ju typ de som är viktigast)

Så ska jag snart köpa cykel med :D GÖTT, så kan jag ta mig till ställen lite bättre :P

aja.. så äre. ska la.. typ.. ta det lite lugnt nu innan träningen (:
BYE!







Kom aldrig iväg till träningen pga mitt förbanande knäskydd försvann. Men syster hittade den i en rygga jag använda till förra träningen *yey me to remember*

Aja, köpte precis en cykel :D Så nu kan jag äntligen cykla när jag vill & allt! gött, spara lite pengar på det med (:
YEEY! skitbra är den! Jätte lättcyklad, men det skriker lite om bromsarna. men farsan smörjde kedjan och bromsklossarna så det ska fixa sig (:

Var på riktigt ruttet humör förut! men nu är det bra igen :D *yey me*

jaja. nu har jag skrivit BLABLABLA igen.. ska låna syster mobil & ta lite kort :D
TJING!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: