thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n happy new year!

Kategori: En vardag

Yesyes, nu är det 2007 då! : )
får hoppas de blir ett bra år att se fram mot! ^^

fyverkerier måste vara de finaste som finns på en mörk kväll. Stod ute på baksidan igår och tittade, och fysatan va många smällde! men vackert var de, det kan jag erkänna : )

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. antagligen spela ;P eller också städa lite? - mm eller hur xD
så måste jag fan rehaba lite, har inte gjort det på bra länge ;s & så läsa svenska boken.. men den skiter jag i tills nästa vecka! ^^ Ush, jag är fan helt slut i kroppen ;P

yeo, det var de nyåret det. Nu längtar vi järnet till sommarlovet då! : )
(trotts att det skulle bli kallt & snö i feb - mash) Nu behöver det inte komma snö :o den hade chansen de här veckorna, så nu behöver den inte komma förrän nästa jul & nyår!

Tjing! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: