thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i'll make it

Kategori: En vardag

Jag längtar, oja jag längtar så.
Tänk, när mina knän blir bra så blir det till att röra sig i skogen. Bara springa, springa.. springa.
Få känna sommarruset i smekande mot kroppen & ansiktet, få svettas och bli anfådd av dålig kondition.
Låta musiken dunka i hörlurarna och känna det där ''jag orkar, jag orkar faktist en liten bit till!) Min egna tid, för mig själv..
men även det är väl önskedrömmar :/ vem försöker jag lura? mina knän kommer nog aldrig bli bra : (
det krossar mitt hjärta att bara vara så positiiv, men jag ska ge mig fan på att jag ska bli bättre, jag tänker inte ge up. no, i will survive!

Jag vill ner till malmö, jag vill upp till stockholm, jag vill bort till göteborg, jag vill upp till happaranda, jag vill över till åland.. jag vill se mer.
förstå, ner till malmö till min moster & då träffa sebbe & Tom.
sedan till stockholm, right John?
Över till götet, leka på liseberg och säga Hej till Christoffer.
Upp till happaranda & se hur Pelli lever, är de som en by
och sen till åland, till älsk lillsyster, Ellen.
men framförallt, komma iväg från norrköping. det må vara en fin stad, men ack..

" I'm the one who wants to be with you
Deep inside I hope you feel it too
Waited on a line of greens and blues
Just to be the next to be with you "

you'r speciall.. and i'm still thinking aboute you.
after all these years.. i'm still thinking aboute you..
why? couse real feelings never pasts.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: