thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n oh boy!

Kategori: En vardag

Yes yes, har inte skrivit på ett tag pga. mitt internet inte fungerat, men så kan de blir ;P
har vart genomförkyld i snart 1½ vecka, men det värsta bröt ut igår, så var hemma igår & idag. och så blir de ingen idrott imorgon. men idag har jag ätit en apelsin och vart ute med hunden, så vitaminer & friskluft, det minnsan är mer än vad folk tror om mig! ;D

spelade roller coaster 3 förut. var väl ok. men jag fattae inte allt för mycket & vart halft åksjuk av att åka de där värsta karusellerna ;P

ush vad jag hatar min dator ibland. så jävla äckligt seg kan den bli bara sådär :@
-suck-

imorgon är de fredag. får se til latt hitt på nå till helgen :D men vad? åka ner på stan iaf & handla present ^^
annars vet jag nog inge mer.

längtar as mycket efter sommaren. har redan satt upp lite planer med några om att åka & bada :D & de är roligare nu när madde har sin él-moppo så man kan ta sig någonstans ;P
som att bada i skärblacka, där vid lilla sjön vid pontus tex. hoppa i fontänen igen och gå på 'sommarragg' ;D haha. men ne jag ska försöka komma ner till malmö med iaf :D det vill jag verkligen!
Först dit, sen göteborg någon gång :) leseberg & så.
fansen va kul det skulle vara om man var ett gäng som åkte iväg dit & stannade i någon dag eller två på hotell :) men acknej, ingen av oss är myndiga.. än ;D

Sommar, KOM! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: