thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n past the point of nu return

Kategori: En vardag

Yesyes, nu ska man snart ner på stan. Sitter och väntar på att madde ska sminka sig klart :)
så lyssnar jag på hennes lustiga musik, just nu är de de glasklara Drängarna ^^

Det är som att det inte är verkligt. Som att det bara är tillgjort för att jävlas.
så som att det vore helt ok, fast det inte är det. Som att en röst säger ''gör det'' fast det är mot reglerna. en sån röst som får mig att vilja klottra ner en hel vägg med bara strunt, men bara strunt om.. om.. det går bara inte :/
Vi får se hur det löser sig, ett steg i taget, långsamt och försiktigt. Försöka att inte tramopa på en mina igen, inte sprängas och försvinna ur medvetande igen. Jag har lärt mig av mittm isstag, nu har jag med mig en metallsökare. Nu snubblar jag inte på den där pinnen som låg ivägen förut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: