thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n say you'll share with me one love, one lifetime

Kategori: En vardag

Jao, nu sitter jag i en skön stol och försöker skriva. Det går inge vidare, men.. aja whattaheck :p

var hos tandläkaren idag och lagade. förs fick ja vänta en halvtimme för att dom var försenade, och sen tog lagningen inte mer än 5 minuter ;s  PHA! men nu är det äntligen gjort :D
Så på torsdag ska jag till rehab och möta nya läkaren. Ska bli kul att se eftersom jag inte kommer ihåg hans namn ^^

Så var man på skolan i en halvtimme eller nått och väntade på att lekitionen skulle börja.. vilket lekitionen varade i ungefär fem minuter, sen fick vi gå :P baara för att vi är klara med arbetet! ^^
Så imorron blir det att lämna in arbetet och se till att få bra betyg på det ^^

haha så när vi var påväg till stan, jag och sara för att jag skulle ladda på mitt kort så kommer glasklaraste komentaren:
Sara: aaj, jag har en sko i stenen! :o
hahaha! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: