thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n take a ride, won't come back the same

Kategori: En vardag

Var på badhuset idag med madde & några grabbar. De va faktist kul! trotts att dom anföll mig & gett mig massa blåmärken ;P  men that's it! Bubbelpoolen is the shit!
så nu är man helt slut i kroppen och huden kliar. men vadå, vad gör man inte för att roa sig?
Började lära känna en ny grabb med! :)

Block 44, de nya favoriterna!

ush, det är tråkigt att lovet snart är slut. har så mycket ''ärenden'' från nästa vecka & framåt. hur ska jag hinna? och hur kommer jag orka med skolan i 92(skoldagar)? Förvisso så kommer vi bygga mycket, men teorin tar sån tid, att bara sitta där. Men som tur är har vi bara teori en dag i veckan i ca 3.20timmar. men då har man ju matte, engelska, estetiskt m.m.
och hur kul är det när man inte kan vara med på sakerna på idrotten? Vi ska antagligen börja orientera nästa termin (vad jag tror). hur ska de gå? få skit tid? har inte ens gjort löptest för ettan.
IG eller G idrott, tack... jag som var nära på MVG förut.. jävlar äckelknän!

"är du tuff nu, bakom betong & galler
är du man nu, när fängelsedomen faller
alla ser hur du försöker hålla inne
- tårarna
som innuti bara rinner"
- Block 44



"I get to you at the speed of sound
Really fast when you're on the run
'Cause the world's closing in on us
A second later we're on the bus
You're so fine and I love her so
So beautiful, but I have to know
Is this real or is it just a game
Take a ride, won't come back the same"
- Christian Walz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: