thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n there won't be an angel to save you

Kategori: En vardag

Ush, va jobbigt. Försöker vänja mig vid att vakna tidigt. så ställde klockan på 7. Fyfan så jobbigt det var :/
Världens huvudvärk & ont i hela kroppen ;o + att vara förkyld på de :o
Ska bli kul att se hur man klarar av att gå upp i morgon ;P

Började på en ny novell igår. Ska nog fortsätta skriva på den idag, om jag inte fastnar på den igen ;P
så känner jag starkt för att gå ut & springa eftersom de är så fint väder. Men nehej :/ man kanske ska testa ändå? menar. Pajar knät så gör det. De känns som att det inte kan bli värre iallafall ;p
Ska iallafall träna knän. De måste jag. Annars så kommer jag skämmas att gå till rehab på torsdag om han min nya läkare frågar om jag tränat som jag ska ;P - öhm. nej (A)

Ja, det var väl det. Tandläkare imorgon - Jippi! - inte

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: