thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n all the stars in heaven

Kategori: En vardag

Och vem hade bara en lekition idag då? vaaa? ^^
engelskaläraren är sjuk, så ingen engelska imorgon heller =D

A-ha - take on me! bra låt det där =)

och så ska vi (kanske) göra oss av med ödlan med. (Spike, geccoödla). vet inte, morsan velar.
men märks väl. söt är hon iaf ^^ (ödlan då alltså)

såååå underbart humöööör juuust nuuuu trooottsss deeet sooom hääänt :D
haha, nevars med satt i solen en timme nyss. så härligft så, trotts att det blåste lite. men vafan, SOL FFS!
och nu sitter man här och dricker Power king Cranberry,TROTTS att jag inte tål den.. men den är ju såå good =)
men är ändå lite nedstämd av en sak.. som jag nog inte bör skriva. ska snacka med en person sen så jag kan få skriva av mig lite & snacka med en vettig =)  he's like an... real friend, god damit ^^

your my heart, your my soul. i keep you shining everywere i goo (8)

sitter och lyssnar på sommarmusik nu! och oh, vad jag längtar! det ska bli ruskigt mys med sommar =)
.. och det är jag inte ensam om att tycka vad jag vet ^^
och så har mina ben blivit jättebruna! :o sjukt härligt (=

sopiga blodcirkulation, är iskall om händerna >.<

grattis niklas till körkortet! =)

VÅRKÄNSLOR GOD DAMIT! =D


---


så jävla irriterande.
Jag är fan inget jävla andrahandsval ska du veta! ..
fyfan alltså.. det är sjukt att man JÄMT ska hitta fel pöjks. Fucking players.
Die Fucking Players =)

klockrenaste komentaren:
"jag säger bara shu-bre, min macka.." / block 44

Kommentarer


Kommentera inlägget här: