thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n becouse i love you, i allways will

Kategori: En vardag

håhå, riktigt skön dag idag! solen tittade fram & så var det 15+ ute med! :)
nice nice.. och så är jag ledig imorgon med! fan va gött & få sova. kanske ska gå till Willys & köpa mer läsk & Powerking Cranberry? men de är inge kul att gå själv ;o

åhå, jag vill ha ny mobil.. och en filmkamera med kortfunktion (så den kan ta kort). men såklart så har man ju inte pengar till det ;p illa, illa!
ska kanske på stan imorgon med morsan och träffa mormor & se den lilla hunden mormor köpt :)
Atlas, av alla namn? aja han var söt på bild iaf =)

ush, jag har ont i fingrarna! de är stela.. antagligen för att de är iskalla. Skumt nog. men men, får väl värma dem eller nått.. när jag nu orkar det xD

kanske ska be syster hänga med till affären sen? .. men nej då slösar jag ju pengar :o jävla dilemma ><
men... vi kanske har popcorn kvar till ikväll? hoppas :) & lite läsk har jag, annars får jag hoppas på att det finns saft eller mjölk! ^^

och nu har jag bestämt att nästa år ska jag ge en ros på alla hjärtans skit äckel dag xD
.. men de är mest bara av en anledning.. och till vem säger jag inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: