thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n hey, i've got brown skinn

Kategori: En vardag

Varit ledig idag, rätt skönt! åkte till mormor och solade. Så nu börjar jag bli brun! =)
smörjer ju med hudlotion med bruna pigment i med.. men.. ändå! vill bli bruun. den är så fint ^^
ska köpa solkort med matilda någon dag med =)

och för första gången på länge så njöt jag av att äta godis. det var gott! jag tycker inte om godis i vanliga fall!
men det var gooottt =) och jag hoppas morsan köpt powerking till mig, eller nån annan dricka (A)

annars har jag inte gjort så mycket idag. mer än att ha varit iskall om händerna hela tiden.
jo, fick se mormors hund! så söööt är han =) men lite bongstyrig ;p

och så ringde morsan till ortopeden imorse. fick tid! ÄNTLIGEN!
22/3, så nästa torsdag alltså! fan va gött. hoppas dom hittar något.
men det roliga med saker var att jag var den femte idag som ringt om samma problem. & klockan var 10.30 när vi ringde ;s .. fatta att många ungdommar har knäproblem!


alla gör misstag, men vad var det som hände?
varför tappa vi kontakten, slutade vara vänner?
allt jag känner nu är mitt hjärta som skriker
(efter dig, efter oss) - jag blir besviken
men ändå rätt lycklig, och hoppas du förstår
för dagen kommer komma då de, bli vi två
det står skriver i stjärnorna, Mathias + Sara
du vet, livet vi skapade, jag vill vrida tillbaka
så allt bli som innan, den underbara känslan
innan du försvann och mitt hjärta börja bränna
känner mig ensam, inget svar på min gåta
varför? tänker på dig och börjar gråta
älskar dig så mycket, kärleken lever än
jag försökte glömma dig, men jag ljög för mig själv
sanningen svider, men inte nu längre
vill börja om på nytt, vill vara mer än bara vänner
jag känner saknad, vill ha dig tillbaka
du är mitt liv och jag älskar dig Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: