thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i'm gonna live forever

Kategori: En vardag

Magnus Carlsson - live forever, bra låt det där!
men det var tur att The Ark vann igår! :D HÄRLIGT =)

igår var rätt soft dag. Satt och skrek när The Ark fick poäng (vilket jag ändå visste att dom sku vinna, men det var bara kul att få skrika lite ;D). Tyvärr förlorade HV, men det tar dom (förhoppningsvis) igen imorgon när dom äntligen blivit av med klantarslet :)

Funderar på att se på film idag, och kanske läsa lite mer i boken. Sådär tidsfördriv. annars så kan jag ju alltid fortsätta på min teckning =)
Men det är inget kul när man kan alla repliker i filmerna.. kanske dags att hitta nya krigsfilmer? ^^
Ska läsa klart boken, och sen jämföra den med filmen. se om den är lika kass som farsan säger :P

skulle ha följt med morsan och mormor och kollat på hund. men pallade inte hänga med till motala ;s
+ att det inte var någon ide eftersom jag är så laat ^^
men så jag fixade mig i onödan ^^

oh, jag blir så irriterad att min kamera inte funkar. & det kostar säkert lika mycket att laga den som att köpa en ny & jag som ska fixa ny mobil :/
- rip min kamera..

I torsdags så kom två från försvaret och informerade om mönstring och lumpen. Jag blev faktist ännu mer peppad av att göra det. tog hem massor av papper om allt och så. har ju visserligen ett år kvar, men det kan vara rätt bra att hinna förbereda sig på. Morsan ska ringa till ortopeden imorgon och se så jag kan få en tid till nästa månad (förhoppningsvis). och se vad han säger om det. Jag kommer säkert bli skitsur & grejer.. men kan skriva mer då om allt :)

Så ska jag börja träna upp kroppen tills dess med så jag kanske har en sportslig chans åtminstonde. Sen det där med psykiska behöver man ju inte gå in på, för det har blivit bättre. Men fysiskt sätt SKA jag komma in. Tänker inte låta mig överstrykas pga det. & knäna SKA bli bättre. Om jag så ska skrika på vartenda läkare som jag kommer få träffa på!

Det är ganska läskigt men jag har drömt nu två nätter i rad om att jag vart med i krig eller är med i lumpen.
jag ser på för mycket filmer och läser för mycket saker ;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: