thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n who can say were the rose grows

Kategori: En vardag

Tjooo-bre min macka!

Världens bästa dag, typ! Mysdag & allt =)
Jocke, bejbi - tyck om dig <3

orkar inte skriva precis allt som hänt, så om ni inte orkar vänta så läs min blogg på lunarstorm ;P
- > LillThuna

imorgon får bli en pluggardag. ska göra hemuppgiften i husbygge som jag knappt kollat genom & sen plugga lite på provet till idrotten (som visserligen inte är förrän v.13).. men jag vill fan ha bra betyg i idrott, tänker inte sänka mig från VG till G ;s .. vilket jag säkert gjort eftersom jag inte kan vara med på så mycke.. men iaf!

neej nu era små löss ska jag sussa. kaanske skriver mer imöra
Natti god damit!


---


Morrn!
vaknade runt åtta imorse och hade så ont i magen att jag mådde illa. höll på att spy så fick gå upp och ta en iprentablett & hoppas på att det sku sluta. värken försvann men mådde fortfarande illa :/

aja, idag ska jag (försöka) plugga. om jag någon gång kommer igång med det ;P tvivlar ganska starkt på det ^^
men men, så äre. Sitter och snackar med ellen. och som vaanligt har vi världens diskutuoner ;P

och syster påstår att jag är manhalvft! :o påstår att jag har hockeyfrilla och grejer ><
- om du vore kille, så skulle du vara transa åt andra hållet! :o

- neej du får inte bli transa.. jag vill ha en syster, JAG VILL INNTTEEE HAAA EEEEN LIIILLLLEEEBROOOR!! *böla*


Pappa - det spelar ingen roll om du blir det, jag blir farfar eller morfar iallafall! :D


snällt va? ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: