thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i gotta go my own way

Kategori: En vardag

Blev hemma idag. Kramper till mensvärk :/
Men var ute och for lite med mamma & pappa ändå när jag tagit tabletter & så. Först till farmor och fikade. Sen till Willys & Jula. Mamma köpte hårfärg till mig! Så nu har jag färgat håret.. Dock till min vanliga hårfärg (Cendre, eller hur den nu stavas). Ser lite konstigt ut, men är väl vanan ;p + lite missfärgat eftersom jag hade blonda slingor innan. Så antingen köper vi en till likadan färg eller en mörkare toning. Har inte riktigt bestämt än.
Sen hämtade vi upp älsklingen, så han har varit här i dag (: Ska till honom imorgon då han ändå är ledig<3
+ så har jag fått ögonbryn nu (;

Imorgon är det "bara" två nationella prov i engelska. KUUL (.....). Kommer gå skit, men då får de fan göra det!
Sen Onsdag eller torsdag får jag sängen ^^ (om dom nu inte ångrar sig igen..) ;P
Så blir ännu mer möblering här inne i rummet :D

Roligaste imorse när jag och pappa skulle åka och hämta mamma!
* Vid frukostbordet:
jag: men mycket till bröd då.. (då det var ett jättehål i mackorna).
pappa: Ja, men då blir du ju mätt iaf! :D (han menade att jag skulle bli mätt på hål xD)

* Utanför våran tomt. Pappa drattar på baken med ett jätte asgarv! Det såg så kul ut! :D
Tur som det var slog han sig iaf inte! Hamnade bara på baken ^^

* När vi var i stan och skulle åka till parkeringen så stod det en person mitt i vägen i guppet.
Pappa: men flytt på dig farbror!!! eller vad fan du nu är!!
Jag: pappa.. det är en tant!
Pappa: nej, hur kan du säga det?
Jag: öh... hon har handväska? ;P

haha, han är kul! ^^
aja, ska väl ställa ner musten i kylen och borsta tänderna ;P.. eller ska nog ta en riskaka först ;D
.. och lite godis.. lite chips.. ååh.. mums! :D

Joakim, jag älskar dig hjärtat!<3 (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: