thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i like to rock-rock

Kategori: En vardag

Gud, jag hatar (ja, hatar rentu ut sagt!) mensvärk. Fyfan vad jag hatar de!
Det är så jag har ont i ryggen pga det. Har jag såhär ont i morgon så stannar jag hemma!
Tänker inte gå till skolan med denna mensvärk! Inte en chans!

Var på IKEA idag med familjen. Fick en spegel (:D) av pappa & mamma. Det var 4 delars som man sätter ihop så det blir en helkropps spegel.. på nått vänster. Så nu har jag fått en sån med :D Samt fick jag två förvaringslådor att lägga överblivna saker i ^^
Så har vi (mest mamma) möblerat i rummet med. Så nu har jag den stora tv:n inkopplad i bokhyllan :D Fick inte sängen igår, dom skulle inte flytta förräns Onsdag-Torsdag.. så får den inte förräns då. Och då blir det mer flytta omkring. Men det blir nog nice. Ska få upp tavlor och sånt skit på väggarna med! :)

Min dator har varit cp hela tiden, så har suttit vid den i vardagsrummet hela tiden. Men nu håller pappa på att fixa min, så den troligtvis kommer funka som den ska snart :D shu-hu ^^
Mina föräldrar är såna där "alt-i-allo" ;D Dom kan de sakerna som man har användning för ^^
+ att syster kan massor ;D

Ush.. sån här mensvärk har jag inte haft på ett bra tag :/ får nog sova med värmedyna sen.. förhoppningsvis har jag ingen sån här smärta imorgon. Men om så... ja.. knarka ipren?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: