thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i won't cry. - not

Kategori: En vardag

Ush vad dåligt man mår när man inte ätit på ett tag. Helt svimmfärdig & spyfärdig :s
så tog två knäckemackor så blev det bra igen! har låg blodsockernivå kan man ju lugnt säga ><

och så är det slut på lovet. Det gick fort tyvärr. Orkar inte gå tillbaka till skolan. Vill vara klar men ändå inte. Vill ha vinterlovet nu! Det skulle vara underbart. Få se om man får det där postenjobbet. Tror dock inte det, men man kan ju inte säga något förrän det visar sig?
Men mest längtar jag efter 17dec! ååh.. även fast det kommer vara obehagligt ashell och jobbigt så längtar jag! :)

Ska till vanliga tandläkaren med. Kolla håål.. hm, vill jag verkligen veta hur många hål jag har? Tror nog inte det. Ser ut som jag har ett bakom framtänderna iallafall. Men.. ja?

blä.. skola imorgon. BLÄBLÄBLÄ.. mest blä på engelskan och samhällen.. men mest engelskan.
kommer bli sååååå skönt när man ÄNTLIGEN sipper skiten i dec. GUD VAD JAG SKA FIRA!
......

Då ska man fan fira! :o


Morsan klippte topparna på håret förut. Så nu är det inte lika risigt iallafall. Såg förjävligt ut innan. Har bestämt att när jag får pengar nästa gång så ska jag klippa håret. Lär väl dock inte synas så mycket eftersom jag inte ska klippa storfrilla.. men lite iaf?


Joakim Karlsson, min älskade.
Jag älskar dig mer än ord kan säga. Minns du stjärnorna på himlen?
Räkna dem 15ggr så vet du hur mycket jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: