thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n it's not really me

Kategori: En vardag

julmust, julmust hela dan!
Dock är den slut nu :(

Jag vill ha en ny mobil! jag vill jag vill jag vill! :D
Har suttit och kollat på Sony Ericssonmobiler. Hittade ett par jag skulle kunna tänka mig ha! Men ja, sen har vi ju det där med pengar med! ;P Pallar inte jobba, de enda är väl typ posten. Och dom tar inte emot! Så jag skiter i det (A) är på tok för lat! ;P

Tandläkaren imorgon då. (Som sagt..) Se om Nestor kommer ihåg det ens. Knappast troligt.
Se om engelskaläraren rättat proven med & se vad hon har att gnälla på den här gången. Tror inte hon rättat. Vore rätt chockande om hon hade.. faktist!

ååh.. seg jag känner mig! Men det är påtok för tidigt att gå & lägga sig. + att jag måste ladda mp3n med ny musik! Jedi jedi.. -suck-. Äter som en ko nu mera. Vet inte vad det är med mig, pms? Äter massor & jämt! Åt massor till middag förut. Direkt efter tröck jag i mig ett päron & must. Drygt en timme innan middagen satt jag & mumsa Chilinötter & Chips.. även då ett päron! Man kan nästan tro att min kropp är hungrig ;P

Joakim, du är andetaget man tar när man ska dyka långt ner. Det man aldrig vill släppa ut<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: