thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n my dreams are empty

Kategori: En vardag

idag har varit helskum dag. Lite jobbig faktist.
Började med att vi hade samhäll, 10pers från våran klass. Alla andra (ALLA bygg2:or!!) var på kungsgård. Vi skulle tydligen med varit där men som vanligt får vi ingen informaton! Så vi fick gå efter samhällen som förövrigt inte var mer givande förutom samtalet då. jag är tydligen "vg/mvg elev" ;P pluggis?
så gick hem till mormor sen iallafall, var där till klockan ett typ. Väntade på morsan för vi skulle gå på stan. Mormor proppade som vanligt i mig massor! Fralla,  två st lussebullar & popcorn! (varför jag absolut skulle ha popcorn har jag ingen aning om själv? gott var det iallafall!). Sen kom syster mellan och ville med på stan.
När vi väl gick så fastnade vi på stan ett tag. Hittade massor saker jag vill ha! så nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp!
Sen vid tio över två mötte jag jocke vid södertull för skulle gå med honom ett tag. Och DÅ köpte jag den förbannade tröjan på cubus som jag gått och gnällt om! Så nu har jag den här hemma :D
Ska ta kort på den sen och lägga in!

Imorgon kommer säkert vara en pissjobbig dag! Ska slipa den där jävla korridoren igen. Men den här gången ska jag vara väl förberädd med öronproppar! Jag vill inte ha värre tinitus än vad jag redan har! den är nog jobbigt!
ska bli kul när vi äntligen får måla! (vilket lär dröja ett tag..)

Känner mig som världens svullo. idag har jag varit hungrig konstant! åt massor när jag kom hem till middagen och nu sitter jag & svullar Ploppchoklad. Skulle ju inte sitta fel med lite cola heller.. Men aja,!

Jakten på mobil fortsätter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: