thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n no one of us is here

Kategori: En vardag

Började läsa på Liza marklunds "studio sex". Har inte kommit allt för långt i den, men det jag läst verka bra. Den är rätt intressant :) fängslande på nått sätt. & såna sorters böcker är inte mina grejer annars ;p

Idag kommer älsklingen hit :D snart, om jag inte gissar helt fel ^^
han sku köpa med sig julmust. mums! Julmust är gott, och det var ju länge sen man drack det! menar, påsk var ju ett halvår sen ;D

nu vill jag ha slutet av november och 17 dec (: eller egentligen 17dec klockan 2 - 3, då allt är klart! ^^
"neej, du måste ha den kvar. annars är det inte du ;o" haha ^^

Blir snart ensam hemma. Pappa på jobbet, morsan på stan och syster på stan med sin polare. Så.. jaha? :P
men jocke kommer ju snart! ^^

ush, drömde jobbigaste drömmen inatt :/ den var inte trevlig, inte alls! så därför ska jag försöka förtränga den ^^
sen drömde jag att jag var med i harry potter och hermione blev bortförd av några dvärgar eller nått. Så när hon blev räddad så hittade jag kattungar som jag tog hand om. helsjukt ;P

aja. HV71 körde lika igår mot Luleå. jävla skit! men det var ju iof bättre än att dom förlorade. men dom förlorade ju ändå poäng.. vilket är dåligt! så nu MÅSTE dom ta igen det nästa match som är den 3nov. mot Brynäs.
HÅH, då jäklar blir de liv på mig! :D (pappa håller på brynäs!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: