thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n nothing is impossible, - not

Kategori: En vardag

Hittade den sötaste lilla tröjan på cubus förut! Jätte söt! och det var rea på den med så kostade BARA 64kr!!
Menar.. kan det bli bättre? Så morsan skulle med ner på stan imorgon och se om det är värt det  (;
nej men tvekat sen jag såg den. Men när till&med farsan tyckte att det var värt pengarna så är det värt!

Fick tillbaka samhällsprovet. fick bara G.. det är iof godkänt iaf, men sänker mig :/
så har han (läraren) mage & säga:
- du har visst lagt av dig!.. (rätt spydigt) ;s

Nu har min tinitus blivit värre! Slipade korrior på eftermiddagen och hade inga hörselskydd. så jävla smart man är? ÖHM NEJ! jävla skit!.. och farsan blev nästan småtokig när jag sa det :P
- MEN HALLÅ! det är ju självklart att ni SKA ha skydd! ta med öronproppar & ha! du MÅSTE ha det!
han har så rätt far min. Det är inte värt att förlora hörseln!

fick bra betyg på rummet med! (:

ush var jag hatar mina tänder just nu. Biter mig i läppen HELA TIDEN. måste nog ringa och beställa tid så de kan låssa lite på stålfjädern!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: