thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n she's back

Kategori: En vardag

oléoléolé, oh dj - keep repley
ooh, mr dj!

Skön låt! :D men jäklar vad svårt det var att hitta den! Letade som ett djur. Frågade tom. på NEradio & EastFM om dom visste. Fick Svar från EastFm idag ;p eller ja. kollade mailet idag så fick det väl dagen efter jag frågade!
men älsklingen hittade låten tillslut! .. på Youtube! Bra grej det där :)

Just nu sitter jag och dricker iskall julmust samt äter chilinötter. De är typ slut snart :( Får mumsa chips då.. Jäkla svullo jag är! ^^ men de är söndag. + att det är min vecka snart.. Eller som morsan & syster säger:
Vi tjejer får äta ALLT före, under & veckan efter! Så då återstår bara en vecka.. ^^
Lyssnar på Magnus Uggla - Pärlor åt svinen
Sen kom han som, gick på tabletter. Kaffe och cigg.
Han va din blott, enstaka nätter..

Moster & alle var här igår! Blev cider & lite gott ;D trevligt var det! Även fast mr juckpelle inte kan behärska sig! (Mosters hund Neo, han är så JÄMT.. men var extra jobbig bara för tösen löper..)

Ush, det ilar i tänderna :/ Och jag som ska till tandläkaren imorgon med! klockan 9. BLÄ! hata ilningar i tänderna :(
men det är väl för allt skit jag ätit.

Jooaaakiim<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: