thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n the way it all goes

Kategori: En vardag

när jag kom hem förut så sa mamma att pappa har ett par långkallingar som jag kunde låna. "ja visst" tänkte jag, det blir perfekt! Tills jag föll ut i asgarv när jag satte på mig dem (...)


 
sexigt va? ;)

syster hade ett par, ska nog testa dem! men dom här var sköna ;D


---


Ska ska vi troligtvis göra oss av med katterna.. jävla skit! :/ 
Kommer inte palla det, även fast ingen tror på mig..

image10  image11
Min bebis, "MildaMatilda" & Systers "Spookie-boo"

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Haha, dom var ju snygga ;) Men det är skönt :) Söta katter, gillar namnet på din katt ;)

    2007-11-13 | 16:12:37
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: