thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n tired is nothing

Kategori: En vardag

Gud, jag är så trött. Ja, satan! Och ändå somnade jag rätt tidigt. Dock vaknade jag imorse, 45min innan klockan skulle ringa och hade världens äckligaste dröm. Det var inget jag blev rätt av, men det var äckligt. Sådär.. öppna sår äckligt. Höll på att spy!
Men idag har jag stått på knä i stort sätt hela dagen. Målat element, element,.. & element! Har även tagit lite lister. Slapp fönstrena iallafall (ska inte säga för mycket ;P)

Imorgon är det öppethus. 8pers skulle jobba från 2orna. Därav jag. Dock var jag frivillig, men det var bara för att alla andra är såna jävla fega as. + att man har en chans att visa upp sig för målarmästarna!
Vet inte ens vad vi ska göra. Märker vi la. Får ju kompledigt åtminstonde!

Kommer troligtvis få min säng på LÖRDAG!! :D wihuu. + att mamma & syster ska fixa i rummet. Mamma har redan tagit ner alla mina bilder, sportreferaten & de där, som jag hade på garderoberna, och satt in i ramar. Så nu får jag sportsaker på väggarna (vilket inte är helt fel ^^)

Så nu har jag ont i knäna & ryggen.. IGEN. Ska testa att sträcka på den den här gången!  Se om det kanske försvinner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: