thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n what a wounderfull .. say what?

Kategori: En vardag

Tror jag börjar få en vageljävel i ögat ><
Det kliar, skaver & är suddigt som attan! Får nog ta ögondroppar och se om det hjälper lite.. sen.
Det är svullet juu :(

Engelskan idag skulle vi bara leta text om artister/grupp som vi ska redovisa om i 5min. Valde Bon Jovi (såklart, eftersom jag redan redovisat om dem en gång innan..) så, det är klart xD
Så kom de och sa att vi inte har någon idrott heller pga alla kvartsamtal vi har. Najs.
Ska själv på samtal med pappa 11:45. :)
Sen är det HEEELG! ohja så skönt! Älsklingen(<3<3<3).. (är något myssjuk, ja!) Kommer sen efter ett. Åhw, längtar :D mysa gärnet! ^^
Och imorgon får jag säängen!!!!! Fy i satans hav så gött. Sen om jag trivs med den är en annan sak, men längtar ändå :D

"Bakom stängda dörrar, betyder jag det minsta?.."

Ska även räcka över "nyckeln" till mamma och syster eftersom dom ska fixa i rummet. (Hur mycket det nu finns att göra?) Man ska iaf få lite mer på väggarna!
Mamma hittade en helkroppsspegel för 150kr på .. öh.. någon affär! :D ska nog köpa den. Behöver en så jag slipper hoppa varje gång jag ska se ner på fötterna xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: