thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n when the sun goes up

Kategori: En vardag

Gud, vilken dag. Först när jag kommer till skolan så sitter bara en i klassen i korridoren. Sen kommer det bara två till. Så sitter vi fyra där och snackar.. i 1½ timme.. utan att nestor ens kollat till oss. När han väl kom så var typ typ rast om 20min. Men vi fick lite tejpat iaf. (Dessvärre tejpade vi lite fel här & där..). Det & fogning är det jag gjort idag. och jo, hållt sladden till en tvättmaskin (som man drar upp vatten med på golvet). Det är vad jag gjort!
+ att det var gröt i matsalen idag....

Är något hungrig! Ska väl ta något att äta snart. Ska vara tillbaka på skolan 5 sen igen, få veta vad vi ska göra.
3 extra timmar i skolan.. YEY.. får väl se när vi får kompledigt sen.

Är vrålhungrig. Vet inte vad det är med mig.. jämt hungrig! För snabb ämnesomsättning? ;P
aja.. ska väl se vad som finns att äta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: