thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n where is here?

Kategori: En vardag

Sitter i skolan nu. Har rast fram till 12.10. SEGT!
Seg dag, trotts att vi inte har engelska. Vill bara hem! Det är verkligen inte min dag idag. Huvudvärk så de sjunger om det och är på rätt kasst humör! Kan det bli bättre?


Hoppas vi slutar halv två! Skulle vara oerhört bra eftersom vi börjar tidigare. Jag kanske får sluta om jag spacklar färdigt väggen? Behöver ju bara småspackla lite här & där det saknas! Kanske det kanske det.

ska iaf inte gå hem som jag funderat på att göra hela tiden. NEJ NEJ, jag är duktig jag! ^^

Det är dock svinkallt här i uppehållsrummet. Dörrjäveln till gården står öppen av någon anledning? Varför kan folk inte lära sig att stänga dörrar? Aja, får väl sitta här och bli förkyld då! braaa.. inte?

hata hata.. hata måndag-tisdags mornaar.. & eftermidagaaar...

.. och alla jävla ipelever som inte kan gå genom dörrar normalt när man aaarbeetaaar så man blir förbannad & vill kasta spaaacklaar på deeeem! YEY JAG, SOM ÄR PÅ SÅ BRA HUMÖR!
och inte råga på DET, jag har nu ingen känsel kvar i händerna pga kyla! JIPPI ME!
.. Kan lekitionen inte bara börja någon gång?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: