thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det är inte klokt

Kategori: En vardag

Praktiken är skitkul :D Är just nu och renoverar på Swedbank i stan. Gjort massor på bara två dagar. Dock hade jag liiite svårt att koncentrera mig idag ^^ (undrar varför?). Vissa dagar känner jag att jag ska bli målare, vissa dagar känner jag att det fullt inte är min grej. Står och velar, men jag kan faktist i det stora hela tänka mig att fortsätta!
Har inte haft tid att skriva något här i bloggen. Haft massor att göra, fullt upp typ :) Ska gå en sväng på stan efter jobbet imorgon igen och köpa sista presenten till syster. Var och kollade på det idag, så ska fixa det imorgon. Dock är det segt att gå med 10kg extra kläder på sig på stan. Har vant mig vid att alla glor, men det är så tuungt!

Har massor av kort jag vill lägga in, men jag orkar verkligen inte. Tror inte jag kommer orka det sen heller, men får väl ta tummen ur och faktist göra det. Vill ju visa massor ^^ Just nu känns det som att jag ska somna här och nu vid datorn, men det kan jag ju inte. Ska äta och sen måste jag vara vaken för att kunna sova i natt. Annars kommer jag somna medans jag sätter väv i morgon.. eller under frukosten (deckar nästan varje morgon).
Men vi hörs senare iallafall, kanske piggnar lite när jag käkat :)



N

Kommentarer


Kommentera inlägget här: