thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det är som.. ja.

Kategori: En vardag

Känner mig varm. Görvarm. Är så sjukt glad! Jag kan fasen inte beskriva det med ord, det går inte. Mådde lite småkasst i 1minut idag, men det gick över fort. Väldigt fort. Dock hatar jag den här känslan. Den är så förbaskat tung, den blockerar allt jag vill göra. Alla tankar och ord jag vill slänga ur mig. Jag hatar början på sånt här.. jag vill falla, men inte ner i en grop. Jag vill inte skrapa upp mina knän, utan bara fortsätta falla - flyga fritt.
Låt mig få det, låt mig få sväva. Låt mig inte falla, slå mig hårt.
Niklas<3

Imorgon kanske det blir lkpg :) Är inte riktigt 100 på om det blir så, men förhoppningsvis. Så är det ju HV-lkpg på tv med! TÄNK, hv kanske tar hem guldet imorgon! Dock har jag svårt att tro det eftersom lkpg har hemma match. men tänk om dom gör det.. fan då vill jag inte gå ut överhuvud taget från huset xD haha! Kommer få världens skit ju, HVälskare som man är ;)

Skola imorgon, tråk som tusan :/ Men måste man så måste man.. Egentligen vill jag bara stanna hemma och soovaa fram till läkaren. Men nej, ska sköta mig ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: