thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

För jag tog mig upp min vän

Kategori: En vardag

Ush, segt det är när tiden går för fort på eftermiddagarna :/ Helt plötsligt är klockan 10. SEGT. Men förhoppningsvis går halva dagen rätt fort imorgon ^^ (hoppas jag iallafall, den kan sega sen mot eftermiddagen.. efter 4). Sen är det nästan som helg för min del. Ser inte skolan som något speciellt. Visst, det är jäkligt segt att sitta och lyssna på teori och skriva prov.. men slutar ju halv 12 ;P Sedan ska jag till läkaren 14.30 så får väl gå på stan och fördriva tiden. Eller så går jag upp till mormor och kollar på sängen :) Ska byta min nuvarande bäddsoffa mot hennes som hon inte använder. Den kommer bli lägre, men det struntar jag i. Kan inte sova i den jag har nu. Man får ont i ryggen av att ligga så snett.. och guppigt :/

Har nu lagt in lite bilder från mobilen, så nu ska det visas hur min vardag är ^^

    
1. Satte väv, blev lite rester.
2. Skönaste arbetshandskarna ever! (:
3. Målade vägg på praktiken. Blev faktist bra ^^
4 & 5. Sara var klantig i skolan.. mer säger jag inte (;

Kommentarer

  • Cila säger:

    Imorgon är jag gammal och grå... ^^

    2008-04-10 | 19:05:52
  • Katja säger:

    Hoppas det blir fint sen!

    2008-04-10 | 23:01:33
    Bloggadress: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här: