thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godmorgon världen!

Kategori: En vardag

Idag är det vanlig skola. Eller vanlig och vanlig. Vad är vanligt i våran skolvardag? :P Börjar 8.10 med teori (lite segt eftersom vi annars alltid börjar 10.00) och sedan samhäll. Så slutar man 11.30 tror jag. Inte helt fel :) Dock är det frost ute och 0,8- :/ Visst, det kanske blir varmare men det är ju sommar morgnarna man saknar, då man bara behöver ta på sig en tröja ;) Får bli vinterjacka ännu en gång.
Ska snart gå in och borsta tänderna. Gick ju som vanligt upp för tidigt. Visst, det är skönt för då behöver man inte stressa. Men det är ju så tradigt att sitta i 40min och bara glo >< Iof har jag ju bara skola en dag i veckam, och på praktikdagarna måste jag upp tidigare för att hinna. Sjukt att det är sån stor skillnad på klockan fem och sju :P

nae om man skulle ta och resa på ändalyckten och borsta sina tänder. Ska åka 47 spånkan, så bäst man börjar göra sig lite iordning kanske.. snart. :)
Hade lite svårt att somna igårkväll. Hade världens överskottsenergi för jag var så glad! ^^ Men vi hörs senare, lär väl skriva mer då :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: