thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Grattis syster! :)

Kategori: En vardag

Idag blir syster hela 20 år! Grattis grattis. Dock sover hon fortfarande, så får säga det senare när jag kommer hem från läkaren. Segt att sluta 11.30 och sedan ska man vara där 14.30. blir så seegt. För lång tid att gå på stan och nästan lite för kort för att åka hem. Men lovade att åka hem och gå ut med hunden så får väl sega här hemma då ;P Ska snart ha teori. SEGT as hell! Orkar inte ><

Vill ha mitt studiebidrag nu också, finns ju saker jag vill ha som säkert kommer vara borta då! Skit :/ Men får väl leta efter nya! Jag har alltid så svårt när jag väl har pengar att hitta något. Annars minnsan är det fullt av snygga saker överalllt. Det är segt, fast kanske är en bra grej? ^^ Funderar ju även på att beställa ett peacehalsband från.. öh.. någon av alla smyckessidor på nätet. Bags and fashin eller fall det var Cocoos? Hur som haver.


Nicke! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: