thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Har du sett dig själv och på dom som är kvar?

Kategori: En vardag

Gooodmorgon godmorgon! Dock var jag uppe redan 11 - 11.30 men okej ;P Sitter och har precis käkat klart frukosten. Känner verklien för ett glas cola.. kanske ska ta ett? Eller nja.. vet inte ;)
Var hos madde på kvällen igår. Görnice, väldigt trevlans! Mest kortspel och singstar. En del chockerade mig faktist. Inte visste jag att killar kan sjunga och kan låten så bra? ^^ Kändes som alla skulle köra mot mig, men tjao. Jag vann inte speciellt mycket. Men jag har fortfarande rekordet på "under ytan" :D YES! Jag är oövervinlig på den! (Utom EN gång då min hals var lite konstig. Då fick madde en gratis chans).

Idag ska jag på stan med den tanten. Vet inte riktigt vad vi ska där och göra, men det är alltid tidsfördriv :) Dock ska jag fixa allt klart till imorgon (lägga tillbaka allt i arbetsbyxorna. Tvättade dem nämligen i fredags/lördags) och välja matlåda. Ska ju ut till Memm och spackla hela dagen. LÅÅÅNGT bort. Men så är det :)

Nicke<3 (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: