thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ibland går det bara inte annat

Kategori: En vardag

Ibland kan man inte bli mer än jävligt irriterad. Skitbra humör, så direkt vänder det. Det är ju skitkul början på en dag. Nu kommer jag gå och vara irriterad ett bra tag ju. Nämner någon nått om det kommer jag lacka ur, allvarligt talat :s Fast iof, om någon nämner tvärtemot skulle jag bli irriterad för den personen har rätt och jag håller med. Så då blir irritationen värre över de andra. Vadå, kraftigt humör?
Kanske ska gå ut och avreagera sig lite. Ta en sväng i skogen trotts att det säkert är kallt ute. Skiter i om jag får ont, det är skönt att springa av sig :) Speciellt när man suttit på sin häck länge och inte gjort på länge. Lär flåsa som ett djur, men då får jag göra det. Avreagering is the shit! Man mår så bra av det :D Idrott är det bästa som finns, vill lira igen. Men neeeej :( Ska höra med några av brudarna om vi kanske kan göra det på kul någong gång :D

Irriterad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: