thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag hatar tisdagar!

Kategori: En vardag

Denna dag har varit förjävlig, rent ut sagt. Knappt orkat ha ögonen öppna, ryggen värker och så har allt gått segt. Både jag & målarn har gått och mummlat och muttrar (mest över några snickare). Men imorgon är det onsdag, hoppas på en bättre dag (som inte blåser lika mycket) :D
Har spacklat ännu mer skruvhål idag. Nu är de klara iallafall. Ska dock gå EN GÅNG TILL. + bredspackla ett pannrum. SEGT. Men det måste göras. Ju fortfare man gört destu fortare kan man måla skiten.

  
1. Finfina spacklar och tak.
2. Såhär blev det när man ispacklat en gång (:
3. Snobbvilla med utsikt över sjön! ;P


Stod och skrattade för mig själv när jag lyssnade på EastFm. (Tur jag var ensam på nedervåningen, annars hade jag väl blivit idiotförklarad).
Tjejen: Ja, men jag gillar att ha sex till Justin timberlakes platta.
Killen; Jaha, ja men det går ju det med. Jag gillar mer ballader (sa någon artist)
Tjejen; Jaha okej, men vadå går det inte segare då?
Killen; Jo men det är ju jobbigare om man har en med högre takt i.
Tjejen; vadå.. jobbar du i takt till musiken..?
Killen; tja.. nej.. nja.. njo.. men alltså.
Tjejen; Tänk dig att ha sex till Slipknot då! Hoho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: