thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lillfredag

Kategori: En vardag

Egentligen är det ju inte fredag förrän imorgon, men för mig känns det som att det är fredag redan idag. Haft en görnice dag idag. Stått i solen hela dagen och målat lister :) Fått färg på armarna och lite i ansiktet. Riktigt skönt har det varit. Älskar att jobba ute när det är sol och varmt. Dock skulle jag haft med mig kepan och 2l vatten mer mig, hade bara 1l. Men får tänka på det till på måndag :)

Tänkte visa en tröja jag fick av mamma nu i helgen (tror jag det var). Har äntligen tagit latheten på hyllan och knäppt pic! Är väl inte sådär skitsnygg på mig som den är på bilden, men ni ser vad det föreställer ;)

image199


Ush vad jag hatar pollen. Min näsa har runnit konstant hela dagen, och nu den senaste timmen har den försökt kväva mig. Inte direkt allergisk, men överkänslig. Så kliar det smått i ögonen med, men har försökt undvika klia. Haft handskar på mig hela dagen, känns inte så bra att ha dem i ögonen direkt ;P


---

Min Söta Niklas<3

He was sk8ter boy, she said see ya later boy he wasn't good enough for her, now he's a superstar slammin' on his guitar does your pretty face see what he's worth?

Sorry girl but you missed out, well tough luck that boys mine now, we are more than just good friends, this is how this story ends, to bad that you couldn't see, see the man that boy could be, there is more than meets the eye, I see the soul that is inside

He's just a boy, and I'm just a girl can I make it anymore obvious?
We are in love haven't you heard? How we rock each others world.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: